wtorek, 15 grudnia 2015

Pomysły na aranżację wnętrz z wykorzystaniem motywu pióra

Pióro to jeden z ulubionych motywów wykorzystywanych do dekoracji wnętrz. Nie ma się czemu dziwić- dodaje wnętrzu lekkości, ciepła. Jednocześnie ma tą zaletę, że pasuje niemalże do każdego wystroju. Można nim uzupełnić wystrój wnętrza w stylu boho, skandynawskim, a nawet nowoczesnym. 

Plakat "Klatki na ptaki"
Pióra mogą przybierać różne formy i kolory. Możemy wybrać bardziej drapieżną czy mroczną tematykę lub spokojną, stonowaną i niewinną. Dzięki temu umieszczając je na ścianie za pomocą tapety lub fototapety możemy całkowicie odmienić panującą w pomieszczeniu atmosferę. 

Fototapeta "Pawie pióra"
Fototapety z motywem piór są na tyle uniwersalne, że można je stosować w niemalże każdej części naszego domu. Pięknie będą wyglądać w salonie, sypialni, hallu,  łazience, a nawet w jadalni. Nie ma żadnych ograniczeń. Wystarczy wybrać odpowiednią grafikę i pomysł w jaki sposób zapragniemy ją zaprezentować. 

Fototapeta "Delikatne piórko"
Wydruki wielkoformatowe to jednak nie tylko fototapety, tapety czy nawet popularne plakaty. Motyw pióra możemy także umieścić na okleinie. Dzięki temu w bardzo oryginalny sposób ozdobimy meble! Okleinę możemy także umieścić na takich elementach jak drzwi oraz ściany. 

Okleina "Motyw kolorowych piór" 
Dla osób przywiązanych do tradycyjnych rozwiązań dobrym pomysłem może okazać się wybór obrazu na płótnie. W tym wypadku grafika jest drukowana na płótnie i nakładana na krosno. W ten sposób doskonale imituje malowane obrazy. Zaletą wydruku jest natomiast to, że samodzielnie możemy wybrać lub zaprojektować obraz, jaki chcemy nanieść na płótno. W ten sposób idealnie dobierzemy dekorację do pozostałych elementów wystroju. 

Obraz na płótnie : wydruk na płótnie i na poduszkach
 Samodzielnie wybierając motyw pióra , w idealny sposób dopasujemy go klimatu i tematyki wnętrza. Zaletą jest także możliwość dopasowania i powtarzania tego samego motywu w wielu elementach dekoracji. Przykładowo, zdjęcie z pawim piórem możemy umieścić na obrazie na płótnie powieszonym na ścianie, jak i w formie wydruku na poduszkach, jakie umieścimy na sofie.

Tapeta "Pióra w czerni "
Dla zwolenników natury, za element dekoracyjny posłużą z pewnością prawdziwe pióra, które zgubiły ptaki. Nieraz możemy trafić na niezwykle piękne i oryginalne okazy. Takie pióra nigdy się nie powtarzają i pięknie prezentują się jako dekory, które możemy umieścić w różnych formach w naszym wnętrzu.

Wystrój wnętrz z piórami

Źródło: http://myphotopicture.eu/

4 komentarze:

  1. Na stronie https://www.dekowizja.pl/fototapety też widziałam takie fototapety z motywem pióra, można go bardzo ciekawie wykorzystać we wnętrzu tylko trzeba mieć pomysł. Myślę, że czarne motywy z białymi dobrze by do siebie pasowały

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tak sobie przeglądam wkłady kominkowe w stylu nowoczesnym i zainspirowały mnie one do zrobienia remontu w salonie :) Czas na nowy kominek, stary pamięta czasy babci więc trzeba odświeżyć wnętrze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiecie co, ja ostatnio zastanawiałam się, na jaki dywan w swoim domu postawić. Stwierdziłam, że chciałabym wprowadzić jakiegoś nowego klimatu do mojego salonu, a takie dywany naprawdę przyciągają wzrok. Spodobały mi się Wykładziny PCV i chyba właśnie na nie się zdecyduje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak się ma fajne pomysły to faktycznie można udekorować dom czy mieszkanie bardzo tanim kosztem. Ja dopiero jestem na etapie aranżacji wnętrz, więc przydatna będzie dla mnie pomoc architekta https://projektowanie-wnetrz-online.pl/aranzacje/dom . Biuro oferuje doskonałe i bardzo funkcjonalne rozwiązania.

    OdpowiedzUsuń